FAQ
FAQ er de spørgsmål vi får stillet mest. Du kan her finde svarene på de mest almindelig relevante spørgsmål.
Hvordan bestiller jeg?
Finder det ønskede arrangement og tilføj det antal billetter du ønsker til indkøbskurven. Derefter går man til kassen. Herfra bliver du guidet gennem hele købsforløbet.
Har I et Showroom hvor jeg som erhvervskunde kan se Dinner in the Sky bordet?
Dinnerinthesky.dk har showroom i Københavnsområdet – på Hammerholmen i Hvidovre. Her har Dinner in the Sky sine lagerfaciliteter af alt hvad der vedrører eventet Dinner in the Sky. I samme område uddanner og træner vi vort team. Ved planlægning af hvordan kokke, tjenere, konferencier kan gebærde sig og bevæge sig ombord på Dinner in the Sky, – står vi selvfølgelig til fuld rådighed og rådgiver ved planlægningen.
Vi tager gerne mod relevante besøg dog kun ved forudgående aftale.
Vor events på websiden vises ofte med billeder og beskrives bedst muligt. Vi har gjort vor bedste for at lave vor præsentattionsside med www.dinnerinthesky.dk så det giver den bedst mulige købs-oplevelse. når du skal handle billetter. Ikke destro mindre står vi altid til rådighed. Du kan maile os info@dinnnerinthesky.dk eller ringe på tlf: 33 33 99 99
Kan jeg få mere at vide om mit mulige køb?
Ja, selvfølgelig, – du er altid velkommen til at ringe eller skrive og vi vil hjælpe dig på den bedst mulige måde.
Kan Jeg komme i kontakt med jer?
Privat kunder tlf 51 93 44 44 – erhvervs kunder 33 33 99 99 Du er ligeledes altid velkommen til at benytte vores mail info@dinnerinthesky.dk
Kan jeg forespørge på en ordre?
Ja, du kan blot sende os en mail på info@dinnerinthesky.dk og mærke den ordre i emnefeltet så vil vi svare dig hurtigst muligt med en status. Husk altid at oplyse ordre nummer og dit navn, og evt tlf nr.
Hvordan er det med sikkerheden på webshoppen – www.dinnerinthesky.dk?
Vi benytter den bedst tilgængelige sikkerhed for handel på nettet. dinnerinthesky.dk er en e-certificeret butik. Alle kort informationer er krypterede og kan på INGEN måde læses af nogen i vores firma.
Hvornår trækker I for min betaling / pengene?
Pengene vil tidligst blive trukket, når billetterne afsendes på email. Det er ikke muligt at bestille events som er planlagt men endnu ikke oprettet over nettet.
Hvad betaler jeg i ekstra omkostninger?
Der lægges INGEN gebyrer af nogen art på bestillinger af billetter over nettet.
Skal alle bestillinger foregå online?
Nej, vi kan ved større arrangementer, køb af flere fulde løft e.lign varetage samtaler og handler over telefonen. Ved mindre salg af billetter – mellem 1 og 20 sælges dette oftest over nettet. However, – du er altid hjertelig velkommen til at ringe. 🙂
Hvad gør jeg hvis webshoppen giver en fejlmelding?
Skriv os meget gerne en mail, og hvis det er muligt så kopier fejlmeddelelsen ind i denne mail. Så vender vi hurtigst muligt tilbage – eller ring lige efter du har sendt en mail. – Du kan også vælge at logge ud og ind igen, og starte forfra.
Hvad er Jeres leveringstider på billetter?
Kig altid på det enkelte event. hvis der ikke står noget specielt er en leveringstid til mailen med billetter afsendes fra 30 minutter til max 48 timer.
Vi gør alt for at afsende en email med billetter straks ved bestillingen. Du får dog altid en ordrebekræftelse i samme øjeblik du har bestilt.
Er der tale om en rigtig hastesag kan du altid kontakte os, og vi vil gøre alt for at hjælpe dig.
Hvordan laver jeg en bestilling af event?
Du finder det event du ønsker på den dato du kan og tilføjer det antal du vil have til din indkøbskurv. Dernæst vælger
du “se indkøbskurv”, og derefter vil du blive guidet gennem hele købsforløbet step by step. Det er meget let.
Modtager jeg en mail efter køb?
Yes – det kan du tro. Lige efter du har foretaget din bestilling og har færdig gjort ordren/bestillingen/købet, vil der komme en ordrebekræftelse på den mail adresse, du har oplyst.
Af ordrebekræftelsen fremgår varer, beløb, ordrenummer m.m. Gem altid denne
Er jeg dårligere stillet ved at handle på nettet?
Nej, – Du er faktisk bedre og mere sikker stillet ved at handle i vores webshop på nettet end hvis du havde købt i en butik igennem en tredje part. Vi har valgt at gå efter at certificerer vor shop så vi på den måde kan tilbyde dig som kunde den bedste og en skærpet sikkerhed og forbruger service.
Hvad er e-mærket?
E-mærket er en certificering som webbutikker kan opnå ved at leve op til en række krav, som bliver stillet af e-handelsfonden. Disse krav er kun lavet for at gøre det mere sikkert for dig som forbruger at handle på nettet. E-mærket er en non profit forretning.
Hvordan sender jeg et fortrudt køb af billeter retur?
Beklageligvis er det ikke muligt at yde bytte/returret.
FORTRYDELSE:
Beklageligvis kan vi ved salg af events og/eller billetter IKKE yde fortrydelsesret. Dette af økonomisk sikkerhedsmæssige samt planlægningsmæssige årsager
Hvis jeg ønsker at reklamere over et arrangement / event?
Umiddelbart skal du stille og roligt gøre vort team opmærkesom på hvad det er du er utilfreds med. Hvis I ikke kan nå til enighed straks, skal du skrive til os på info@dinnerinthesky.dk – Dette straks det er muligt.
Du kan som kunde klage over fejl og mangler ved arrangementet.
Det er en selvfølgelig en forudsætning, for at du kan gøre brug af din billet, at du selv eller dem du er sammen med, ikke er for meget påvirket af alkohol. Og slet ikke påvirket af stoffer. Eller hvis du eller dem du er sammen med på nogen måde forstyrre den sikkerhed vi er nød til at have omkring Dinner in the Sky. Vi har nultolerance i diskussioner der relatere til sikkerhed. Det er kun os og vores sikkerhedsteam der afgør enhver tvist hvor sikkerhed indgår. Ved uenighed må du/I klage bagefter via mail. Og kun via mail.
Af sikkerhedsmæssige årsager må en gæst ikke veje over 130 kg. og du / gæsten skal være være højere end 115 cm.
Du skal stille og roligt reklamere straks du opdager en mangel eller fejl under et arrangement – og senest inden for rimelig tid og efter du har konstateret manglen. Reklamerer du efter 8 dage anser vi reklamationen for ikke at være rettidig.
Hvis du ønsker at reklamere over et arrangement skal du indsende mail til info@dinnerinthesky.dk
Dinner in the sky
Mail: info@dinnerinthesky.dk
Du bedes medsende oplysninger om følgende i din email eller brev.
Fejl/mangel – Navn – Adresse – Telefonnummer – E-mail – Evt. bemærkninger. Dato for arrangement. Tid for arrangement. Billetnummer.
Som kunde er du altid meget velkommen til at kontakte os, hvis der opstår tvivlsspørgsmål i forbindelse med et arrangement. Vi kan kontaktes via mail, eller telefonisk i telefon tiden.
Kan jeg som institution/erhvervsdrivende bestille hos jer?
Kontakt os via mail eller telefonisk.
Sælger i totalløsninger arrangementer til firmaer?
Ja, kontakt os på tlf 33 33 99 99 eller mail info@dinnerinthesky.dk