Reklamationsret:
Dinnerinthesky.dk yder ikke nogen reklamationsret på salget af billetter, helt i overensstemmelse med dansk lovgivning.
Den ikke ydede reklamationsretten betyder, at du som kunde ikke kan klage over fejl og mangler ved billetten. Det er selvfølgelig muligt at klage/reklamere over selve arrangementer, hvis arrangementet ikke har været fyldestgørende eller på nogen måde ikke tilfredsstillende. . . Det er dog alt afgørende og en forudsætning at vi oplyses disse fejl og / eller mangler kortets tids muligt efter arrangementet. Man mister reklamationsretten hvis man har været påvirket af stoffer eller stærk beruselse under vort arrangement. Man nægtes adgang/ombord og man får ikke sine penge retur.
Husk, – Du skal reklamere straks mundtligt lige efter du har oplevet en hændelse du ikke er tilfreds med.
Fejl, mangler – generelt alle former for klager – bedes henvendelse rettet til:
Dinnerinthesky.dk
Tlf: 51 93 44 44
Mail: info@dinnerinthesky.dk
Vi kan kontaktes på mail, eller telefonisk i telefon tiden. Se under kundeservice.
Fortrydelsesret/Bytte af billetter.
Dinnerinthesky.dk yder ikke returret på varer, uanset om der ønskes billetter ombyttet eller hvor du ønsker pengene retur.
Når du handler hos www.dinnerinthesky.dk har du ingen fortrydelsesret,
Tilbagebetaling:
Hvis og i så fald at Dinner in the Sky skulle have fejlet ved salg af billetter, så returnere vi betalingen til det kort der har betalt til os ved købet.